oliviaajohansson

Alla inlägg under maj 2012

Av Olivia Johansson - 31 maj 2012 20:48

Hajken! Vi valade!  Iza!     mmm Lisebergsbanan! Väder!   Gräset!  Ilove You!       I love You Iza!!!   Knyter mina skor!Sabina jag!

 
Av Olivia Johansson - 31 maj 2012 20:33

Hej! igår i skolan så hade vi bollens dag. det betyder att vi håller på med bollar hela dagen. vi hade boll-lekar och fotbolstuneing. jag var i lag 2. dom som tilhörde var: Lovisa Philip Jag Viktor K Hugo Simon. det var en toppendag. Lag 5 vann och fick köra mot lärana. det var leif magnus Anette Irene Jocke. Men lärana vann! det blev 4-2 till lärana. Men annars har jag haft de ganska bra. idag var jag emmali och Adam s och satte upp ett tält. för på Mångad ska vi gå till klinten. 4-6 FÅR SOVA ÖVER. jAG SKA SOVA MED Sabina och Emmali. det kommer komma BILDER PÅ DEN DAGEN! ÄKLSKAR ER. OCH JUST DET! NU ÄR JAG SINGEL! GJORDE SLUT MED ROBIN. KOMMER BILDER SENARE. PUSS  

Av Olivia Johansson - 28 maj 2012 17:17

Har glömt att blogga. men om en stund ska jag på träning. men det kommer bilder och mera bloggande imorgon tror jag. puss kram!

Av Olivia Johansson - 19 maj 2012 08:48

Hej! Gick upp klockan kvart i sju för att åka till liseberg! Nu sitter jag i bussen på väg till göteborg! Jag ska gå med underbara människor. Så 3 timmars färd. Så nu bloggar jag via mobilen. Bloggar sen när jag åker hem! Då får ni se ifall jag har vunnit något !!! Puss

Av Olivia Johansson - 17 maj 2012 17:52

Hej! jag har sovit öcer hos Sara! nu är hon hemma och äter så då passar jag på att sova. jag är ju jätte trött! men jag bloggar ikäll om inte jag ska sova över igen med henne. men det kommer bilder då med! puss puss många kramar!

Av Olivia Johansson - 16 maj 2012 16:46

Hej! om 10 minuter ska jag till min klasskompis Sara. Vi ska nog sova över. det är ju lediga dagar i dag och imorgon! på lördag så ska jag till liseberg! jag ska gå med Erica och Ulrica! kramar på er!

Av Olivia Johansson - 14 maj 2012 20:41

Hej nu gör jag läxorna och sitter vid datorn. om en stund ska jag sova för jag är jätte trött. hockey är vädelöst! Hockey är Vädelöst! hAHHAHAHA MARTIN! MARTIN ÄR MIN KLASSKOMPIS! LOL

Av Olivia Johansson - 13 maj 2012 21:04

Hej och snart hej då. om 20 min ska jag sova! jag har ju varit på hajk så jag är ju trött. måste ju sova igen lite. men jag bloggar imorgon! puss många Pussar och Kramar ni där ute! God natt!   

Presentation


Hej jag heter Olivia och är 11år. jag gillar djur och att vara med kompisar. jag tränar gymnasik och fotboll. jag är en glad och trevlig person.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Hur ofta kollar du ifall jag har uppdaterat min blogg?
 varje timme
 varje dag
 så ofta jag kan
 tre gånger i veckan
 en gång i veckan
 det är första gången jag kollar på din blogg!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards