oliviaajohansson

Alla inlägg under juni 2012

Av Olivia Johansson - 26 juni 2012 22:48

hej! jag är hos min kompis elin vi ska sova över. det blir harrypotter och den flammande bägaren. så nu håller vi på att fixa gottigott! men jag säger god natt nu! men puss puss!!!

Av Olivia Johansson - 26 juni 2012 14:57

    på vägen hem!    högtalare!  tuva trodde jag tog kort och det gjore jag!    mitt kusin barn Maximilian! <3   

Av Olivia Johansson - 26 juni 2012 14:55

   dvd snart hos mig  sötisarna!!!

Av Olivia Johansson - 26 juni 2012 14:43

     zhilla      Nomie ZhILLA OCH IZA   

Av Olivia Johansson - 22 juni 2012 09:32

Hej alla fina läsare. jag önskar alla en glad midsommar. nu är jag inne på mammas dator. snart åker vi till valberg. puss o kram! i love you!!   

Av Olivia Johansson - 21 juni 2012 20:43

Hej sorry! min cp dator har varit sönder så nu är jag på min mammas så jag har inte kunnat vARA INNE,. MEN det blir någon gång nästa vecka datorn blir klar. men det har ju varit skolavslutning. helgen efter var det läger i sjöbo. jätte kul! det var i fem dagar. det var. så vi fick prata engelska med dom. men sen har min kompis kommit hem från skå! vi är varje dag! så idag har jag varit i movänta och badat. blev solbränd. imorgon ska jag till valberg till min moster. vi ska vara där hela helgen. men det kommer komma ganska många bilde när dator är lagad. men nu ska jag packa sen ska jag gå och lä'gga mig. LÄSA LITE MED. puss och kram!!!  

Av Olivia Johansson - 8 juni 2012 15:36

Hej nu ska jag på ridning på persö. Det är sista gången. Jag hoppas att jag får otilia och Rutger. Men de med klinten blir någon gång i helgen. Puss kram!

Presentation


Hej jag heter Olivia och är 11år. jag gillar djur och att vara med kompisar. jag tränar gymnasik och fotboll. jag är en glad och trevlig person.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Hur ofta kollar du ifall jag har uppdaterat min blogg?
 varje timme
 varje dag
 så ofta jag kan
 tre gånger i veckan
 en gång i veckan
 det är första gången jag kollar på din blogg!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards