oliviaajohansson

Alla inlägg under december 2012

Av Olivia Johansson - 23 december 2012 16:15

Nu har jag städat och slått in alla juklappar så nu väntar jag bara på julafton ska komma! jag ska fira jul hemma imorgon och sen vid 2 tiden åker vi till mormor och morfar och firar med familjen. 



Igår var jag på liseberg! de var kul. tråkigt i bilen men sen va de kul. vi vann en stor kexckocklad  och sen små daim påsar. de var väldigt mycket folk.


Idag har jag varit i pulkapacken med Elin. de var kul. 


Min mobil är ju sönder så det kan ta ett tag innan jag bloggar från mobilen! men den kanske kommer tillbaka efter nyår. 


Hejsvejs! ((:  

Av Olivia Johansson - 13 december 2012 20:18

Hej idag har jag gått lucia med våran klass Asså 5-6:an. De gick bra. Ni kan gärna skriva frågor så kan jag Svara på dom både här och på min vlogg!

Av Olivia Johansson - 2 december 2012 22:12

Hej nu kollar jag på vem kan slå Filip och Fredrik! Jag ska snart gå och lägga mig så jag ser inte på hela! Men jag säger god natt till er! Hoppas ni har haft en bra helg!! ?

Av Olivia Johansson - 1 december 2012 22:31

Hej nu kollar jag på film HUNDPENSIONATET!
Så vi hörs bye'

Av Olivia Johansson - 1 december 2012 19:03

Idag har jag inte gjort något jag har bara spelat på min mobil, kollat på tv, kollat på 3 filmer och messat!
Men vi hörs hej då!

Presentation


Hej jag heter Olivia och är 11år. jag gillar djur och att vara med kompisar. jag tränar gymnasik och fotboll. jag är en glad och trevlig person.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Hur ofta kollar du ifall jag har uppdaterat min blogg?
 varje timme
 varje dag
 så ofta jag kan
 tre gånger i veckan
 en gång i veckan
 det är första gången jag kollar på din blogg!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards