oliviaajohansson

Alla inlägg under april 2012

Av Olivia Johansson - 29 april 2012 21:17

här kommer bilden från igår. jag i lag röd ebba i lag blå emilia i lag laim grön och hanna i lag grön!

 
Av Olivia Johansson - 29 april 2012 21:14

 jippi vi vann! här kommer priset och vi i eksjö gymnastiksälskap!

 
Av Olivia Johansson - 29 april 2012 21:08

hej alla! idag i växjö vann eksjö egs! vi nann kom etta! det var asa kul. men förlåt att jag inte har hunnit blogga. om en halv timme ska jag sova. all i hela sverige utan eksjö kommun ska till skolan imorgon så jävla dåligt. kommer bild sen typ på tis eller ons!! puss och kram!!

Av Olivia Johansson - 28 april 2012 21:04

Hej snart ska jag gå och lågga mig. är jätte trött. gick ju upp klockan halv sex idag. ska upp 8 halv 8 imorgon. jag kommer att blogga mera imorgon när jag kommer hem från växjö! Älskar er!

Av Olivia Johansson - 28 april 2012 19:48

 mössa: vann på lotteri

Gymnastiknörd: fick i mitt lag

24 gymnastic never sleep: 30 kronor

Jag och Emilia gör kuben!   jag hanna ebba står och och snygga!  

Av Olivia Johansson - 28 april 2012 19:42

hEJ KOM NYSS HEM FÅN EN DAG DÄR JAG HAR VARIT I VÄXJÖ. JAG VAR MED EBBA EMILIA HANNA OCH MALIN. I BÖRJAN FICK VI HOPPA DUBBELTRAMPETS VA ASA ROLIGT. SEN SÅ KOLLADE VI PÅ MINIMAXI VAR 49 LAG. SEN GICK VI OCH HOPPADE TRIM TRACK! JAG GJORDE RUNDAT FLICKIS. SEN SKULLE VI TÄVLA. VI SKULLE TÄVLA I FÖRENNINGSMIXEN. DET ÄR ATT JAG KOMMER I ANDRA LAG TYP SOM TRANÅS M.M OCH I VARJE LAG FICK MAN EN TRÖJA. SOM DET STOG gymnastiknörd! MITT LAG FICK RÖD. DET FANS MÅNGA OLIKA FÄRJER. DET KOMMER BILDER PÅ VAD JAG FICK ELLER KÖPTE DÄR SEN. JAG HAR INTE KUNNAT BLOGGA IDAG. MEN LITE. IMORGON ÄR DET SAMMA SAK. JAG SKA TILL VÄXJÖ IGEN OCH TÄVLA I UPPVISNING. SKA BLI ASA KUL. MEN IMORGON FÅR JAG GÅ UPP SENARE. PUSS OCH KRAM!

Av Olivia Johansson - 27 april 2012 19:50

Sammy den röda den svarta där bakom som kollar lite är Snövit Sune  Alla

 
Av Olivia Johansson - 27 april 2012 19:45

 Simba simbaNälson    Skrollan  Lovis

  detta är mina djur!  iZA

Presentation


Hej jag heter Olivia och är 11år. jag gillar djur och att vara med kompisar. jag tränar gymnasik och fotboll. jag är en glad och trevlig person.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Hur ofta kollar du ifall jag har uppdaterat min blogg?
 varje timme
 varje dag
 så ofta jag kan
 tre gånger i veckan
 en gång i veckan
 det är första gången jag kollar på din blogg!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards