oliviaajohansson

Alla inlägg den 25 april 2012

Av Olivia Johansson - 25 april 2012 20:21

Hej snart är det dags igen och sova. men nu sitter jag och bloggar och kollar på eva och adam filmen-

. bara älskar den filmen. och så sitter jag och gör läxorna. om en stund bort med läxorna! Puss och Kram! älskar er! 

Av Olivia Johansson - 25 april 2012 19:21

Hej kom nyss hem från trampetsen! hadde asa kul! sen fick jag reda på att jag skulle med till växjö och tävla på lördag. jag ebba och 2 till. ska bli asa kul. tyvär blir det inga bilder idag men! jag gör det imorgon! hoppas vi träffas någon gång! bloggar senare! puss puss!  

Av Olivia Johansson - 25 april 2012 15:56

Hej nu om en halvtimme ska jag i till eksjö och träna gymnastik. men nyss var jag ute med hunden. hoppas ni gillar min blogg kommer bilde när jag har kommit hem. Älskar er! ånga pussar och Kramar till dom som läser min blogg!  

Av Olivia Johansson - 25 april 2012 14:13

Hej kom nyss hem från skolan fick sluta en halvtimme tidigare!   vi hade någon skräpplockardag! men nu håller jag på att pluggar till engelskan och svenskan och matten tills imorgon. sen vid halv 5 ska jag på trampets! vi har genrep!  men jag ska blogga lite senare ikväll! kommer någron eller några bilder sen. eller vad man kan säga det kommer bilder varje dag! men nu ska jag forstätta plugga! men vi syns hoppas ni läser och tycer min blogg är bra! Puss och Kram! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Olivia och är 11år. jag gillar djur och att vara med kompisar. jag tränar gymnasik och fotboll. jag är en glad och trevlig person.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Hur ofta kollar du ifall jag har uppdaterat min blogg?
 varje timme
 varje dag
 så ofta jag kan
 tre gånger i veckan
 en gång i veckan
 det är första gången jag kollar på din blogg!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards