oliviaajohansson

Alla inlägg under augusti 2012

Av Olivia Johansson - 28 augusti 2012 22:06

Sorry att jag inte bloggar. Men jag har inte haft tid. Men först dagen i skolan gick bra! Stadsfesten var jätte bra.

Av Olivia Johansson - 22 augusti 2012 16:44

Hej! Nu kommer man till Sverige och det regnar. Men jag har haft de jätte ba i Turkiet. Och det är skönt att komma till Sverige. Det kommer bilder senare om vad jag har köpt och annat.

Av Olivia Johansson - 21 augusti 2012 17:42

Hej! Jag har haft en underbar vecka tsm med familjen i Turkiet. Imorgon åker vi hem till Sverige igen. Igår vara det 58 grader i solen. På stranden då.

Av Olivia Johansson - 17 augusti 2012 17:06

Hej nu är vi i Turkiet. Vi kom i förgår. Idag har det burit 42 grader i solen. Jätte varmt. Jag har blivigt jätte solbränd bara på 2 dagar. Ska försöka att blogga mer. Igår gick vi 5 km. Vi gick till ett centrum. Jag hittade en one direction linne. Och ett linne med Harry på. Nyss så håller jag i en papegoja. Jag ska försöka köpa bilderna. Om en stund ska vi äta. Hej då! Kram! ?

Av Olivia Johansson - 15 augusti 2012 15:38

Hej. Nu sitter vi på flygplatsen och väntar tills bi får gå på flyget som går klockan5 tror jag. Längtar tills vi kommer till Turkiet.

Av Olivia Johansson - 14 augusti 2012 00:31

Hej cirkusen var grymt bra. Jag Sabina och Linus fick dricka popcorn gratis. Men bu ska jag sova. På onsdag så åker jag till Turkiet. Då kan jag inte blogga. Men det kommer att komma bilder från Turkiet när jag komet hem. Puss och kram

Av Olivia Johansson - 13 augusti 2012 13:56

Hej nu är jag med Sabina. Jag har inte kunnat bilaga för att jag har inte haft tid. Cirkusen börjar klockan 7 ikväll. Kommer bilder senare idag.

Av Olivia Johansson - 1 augusti 2012 20:23

Hej. När vi hade varit i movänta. Så åkte vi till en cykelbanan. Sen skulle vi prova att cykla i en vatten pöl. När vi åkte i pölen. Så kom det jätte mjuk lera. Så cyklarna blev leriga. Så vi stack till movänta igen. Jag cyklade i med cyklen. Det var roligt. Sen så rullade Philip och likas sig i sanden.

Presentation


Hej jag heter Olivia och är 11år. jag gillar djur och att vara med kompisar. jag tränar gymnasik och fotboll. jag är en glad och trevlig person.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Hur ofta kollar du ifall jag har uppdaterat min blogg?
 varje timme
 varje dag
 så ofta jag kan
 tre gånger i veckan
 en gång i veckan
 det är första gången jag kollar på din blogg!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards