oliviaajohansson

Alla inlägg under april 2012

Av Olivia Johansson - 25 april 2012 15:56

Hej nu om en halvtimme ska jag i till eksjö och träna gymnastik. men nyss var jag ute med hunden. hoppas ni gillar min blogg kommer bilde när jag har kommit hem. Älskar er! ånga pussar och Kramar till dom som läser min blogg!  

Av Olivia Johansson - 25 april 2012 14:13

Hej kom nyss hem från skolan fick sluta en halvtimme tidigare!   vi hade någon skräpplockardag! men nu håller jag på att pluggar till engelskan och svenskan och matten tills imorgon. sen vid halv 5 ska jag på trampets! vi har genrep!  men jag ska blogga lite senare ikväll! kommer någron eller några bilder sen. eller vad man kan säga det kommer bilder varje dag! men nu ska jag forstätta plugga! men vi syns hoppas ni läser och tycer min blogg är bra! Puss och Kram! 

Av Olivia Johansson - 24 april 2012 21:08

Jaha vad dagarna tar fort. men om en halvtimme ska jag sova så himla gott. imorgon i skolan ska vi plocka skräp. längtar inte dit! Puss och Kram älskar er! Bloggar mera imorgon!   

Av Olivia Johansson - 24 april 2012 21:04

     


  4 + kanin saken. hunden är min lilla söta Iza. dom andra är jag!

Av Olivia Johansson - 24 april 2012 20:44

     den här kaninen har jag gjort i sjöjden! blev nöjd. nu håller jag på att göra hinder till min hund Iza. Min klasskamrat Viktor Hjälper mig.

 
Av Olivia Johansson - 24 april 2012 17:32

Hej alla! har varit i skolan. blev klar med en sak i slöjden kommer bild ikväll. men nu ska jag till scouternea. vi ska vara ute i det fina vädret. nyss gick Sabina och Ronja hem från mig vi har studsat.   puss och Kra kommer blider ikäll klockan halv 9!  ha en bra dag! 

Av Olivia Johansson - 23 april 2012 20:56

Om en halvtimme ska jag sova! men jag är så trött. imorgon blir det skola. kommer typ 5 bilder imorgon. Hoppas ni gillar min blogg. ställ gärna frågor till mig! 


veckans blogg är Madeleneakesson.bloggplatsen.se kika in! 

Av Olivia Johansson - 23 april 2012 20:06

           Nu har jag målat naglarna! ble nöjd! men familjen som jag sa igår jag hinner inte idag. för jag har ju gjort läxorna varit på utvecklingssamtal och tränat. puss och Kram!    

Presentation


Hej jag heter Olivia och är 11år. jag gillar djur och att vara med kompisar. jag tränar gymnasik och fotboll. jag är en glad och trevlig person.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Hur ofta kollar du ifall jag har uppdaterat min blogg?
 varje timme
 varje dag
 så ofta jag kan
 tre gånger i veckan
 en gång i veckan
 det är första gången jag kollar på din blogg!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards