oliviaajohansson

Alla inlägg under juni 2012

Av Olivia Johansson - 7 juni 2012 22:29

Hej nu ska jag sova! Klinten vara bar bäst. Imorgon eller på lördag kommer mera om klinten. Inte så många bilder. Man fick inte har med sig sin mobil. Det hade jag endån. Men nu ska jag sova! God natt!

Av Olivia Johansson - 3 juni 2012 20:53

Hej nu sk jag sova. För imorgon ska jag till klinten med skolan. Så jag ska sova nu så jag orkar vara uppe länge imorgon. Det kommer att bli jätte kul! Det kommer bilder. Jag ska försöka blogga när jag är där. Puss och kram.

Av Olivia Johansson - 2 juni 2012 16:20

Hej! kom nyss hem från Jönköping. köpte kläder till skolavslutningen! kommer bilder. men nu så ska jag städa i mitt rum. sen efter de ska jag måla naglarna! det kommer bilder på de med. sen när jag är klar med det.  då blir det mys! Puss puss! och det var rätt som vann igår på lets dance! Anton och Sigrid! I love You!

Presentation


Hej jag heter Olivia och är 11år. jag gillar djur och att vara med kompisar. jag tränar gymnasik och fotboll. jag är en glad och trevlig person.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Hur ofta kollar du ifall jag har uppdaterat min blogg?
 varje timme
 varje dag
 så ofta jag kan
 tre gånger i veckan
 en gång i veckan
 det är första gången jag kollar på din blogg!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards