oliviaajohansson

Alla inlägg under juli 2012

Av Olivia Johansson - 20 juli 2012 16:57

Hej. Nu ska vi ut med båten. Vi skulle till västervik. Men det ska vi inte. Bara för det rengnar där. För vi är ju ute med båten. Så nu är vi ute på havet. Men vi ska åka till Öland igen. mamma pappa tuva Robin Helen per Jonas Helena Filippa och Gustav. Vi ska äta där på en resturang! Kommer bilder.

Av Olivia Johansson - 20 juli 2012 13:09

Hej! Jag hade inga batteri igår på min mobil så jag kunde inte lägga in några bilder. Men imorgon ska vi åka hem till Hult igen. Nu ska vi åka in till stan som ligger i oskarshamn. Vi ska gå in på en djur affär. Vi ska kolla på en papegoja. Den kunde prata. Men vi ska inte köpa den. Igår kväll var vi hos Jonas och Helena. Tuva lekte med Gustav. Jag och Robin och Filippa spelade kort. Vi spelade plump. Och i förgår byggde jag mamma och Robin korthus. Mamma byggde de korthuset som kommer på bilden. Hej då.

Av Olivia Johansson - 19 juli 2012 13:04

Hej nu sitter jag i bilen med min laptopp och lyssnar på musik. på min vänstra sida på bloggen så ser ni länkar. där är 2 kompisars bloggar. dom går på min trampets. så kolla in doms blogg med. kram olivia

Av Olivia Johansson - 19 juli 2012 11:21

God morgon! Om en stund ska jag mamma pappa Robin tuva Helen och per till kalmar. Jag bet inte varför? Men jag vaknade klockan 9 idag. Tidigt tycker jag. Men jag bloggar senare. Jag kunde inte blogga igår så mycket. Jag lovar att det kommer bilder idag. Hej svejs ! ?

Av Olivia Johansson - 18 juli 2012 12:14

Hej och god morgon. Vaknade klockan 11 idag. Vi har ätit frukost. Jag åt bejkon och egg. Snart ska vi till stan. Men jag bloggar mera senare! Men vi hörs! ?

Av Olivia Johansson - 18 juli 2012 00:15

Hej! Nu sitter vi i Jonas och Helenas hus. Alla vuxna spelar kortlek. Jag kollar på. Tuva kollar med på. Robin är i ett annat rum och kollar på film. Kram Olivia

Av Olivia Johansson - 17 juli 2012 18:07

Nu ska jag till Öland med en båt. Vi ska äta på Öland.Det ska bli jätte kul! Så nu är vi på väg till båten.

Av Olivia Johansson - 17 juli 2012 18:06

Nu ska jag till Öland med en båt. Vi ska äta på Öland.Det ska bli jätte kul! Så nu är vi på väg till båten.

Presentation


Hej jag heter Olivia och är 11år. jag gillar djur och att vara med kompisar. jag tränar gymnasik och fotboll. jag är en glad och trevlig person.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Hur ofta kollar du ifall jag har uppdaterat min blogg?
 varje timme
 varje dag
 så ofta jag kan
 tre gånger i veckan
 en gång i veckan
 det är första gången jag kollar på din blogg!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards