oliviaajohansson

Alla inlägg under mars 2013

Av Olivia Johansson - 24 mars 2013 18:52

Idag fyllde jag 12 år! Jippi! Har haft en underbar dag! Så detta fick jag!!

(:

Av Olivia Johansson - 23 mars 2013 16:45

Nu så har vi spelat upp första föreställningen! Det gick skit bra! Så nu så äter jag pizza och snart ska vi spela upp andra föreställningen. Klockan halv 7. Och bi ska mötas kvart i 6. Så ha det så bra!!

Av Olivia Johansson - 23 mars 2013 12:42

Ja nu har vi haft genrep från klockan 10 till halv 1. Så nu ska jag hem och äta. Sen ska jag in igen för då händer det! Klockan halv 3 så är första föreställningen! Och sen en föreställning vid halv 7. Och imorgon är det en föreställning halv 3. Så ni är jag skit taggad! Vi hörs!

Av Olivia Johansson - 22 mars 2013 21:42

I helgen har jag skit mycket att göra. Jag ska vara med på en föreställning! 2 gånger på lördagen och 1 på söndagen. Och så på söndagen så fyller jag år! Jag hoppas att ni får en bra helg! Kram!

Av Olivia Johansson - 20 mars 2013 15:06

Hej! Jag har haft skit mycketatt göra nu dom sista veckorna! Läxor, träning! Men på söndag fyller jag åt! Jag längtar sjukt mycket! Men nu ska jag gå och städa! Hejdå!

Av Olivia Johansson - 10 mars 2013 11:31

Idag så ska jag försöka lägga upp videorna på när jag kär dubbel och flickis!
Sen så ska jag kanske gå på träningen idag! Jag är trött idag med! Så vi vår se! Men vi hörs! Kram!

Av Olivia Johansson - 10 mars 2013 10:12

Jag är med i en tävling på youtube! Och det är Misslisibell som har den! Hon är grymt bra på att Göra videos! Och jag har aldrig vunnit en tävling på youtube!
Det handlar om ett svart läsår! Och jag bara älskar färgen! Så jag vill gärna vinna det! Men jag skulle länka sidan som läsåret är ifrån. http://www.amberbird.se/
Och gå in på Lisas kanal och prenumerera!
Hoppas du ser detta Lisa! Kram! ?

Av Olivia Johansson - 2 mars 2013 21:13

Idag har jag varit iväg på tränings dag i Växjö! Jag klarade rundat flickis själv och dubbelvolt! Jag försöker lägga upp en video på dom! Så de kommer komma idag eller imorgon tror jag.

Presentation


Hej jag heter Olivia och är 11år. jag gillar djur och att vara med kompisar. jag tränar gymnasik och fotboll. jag är en glad och trevlig person.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Hur ofta kollar du ifall jag har uppdaterat min blogg?
 varje timme
 varje dag
 så ofta jag kan
 tre gånger i veckan
 en gång i veckan
 det är första gången jag kollar på din blogg!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards